niedziela, 23 czerwca 2013

Pytania skłaniające do przemyśleń - część trzecia.

Widzę, że chyba się podoba.
Mnie też i to bardzo :-)



Co widzisz, gdy zamykasz oczy?
Kolory :-)

Co cię ostatnio zainspirowało? 
Ciągle mnie inspirują rozmowy z ludźmi. Z pacjentami w poradni (dużymi i małymi), z rodziną, przyjaciółmi, z chłopakami z warzywniaka, z ludźmi, których poznałam na kursie psychoterapii, z kobietami z forum, na którym się udzielam... Ludzie mają mnóstwo ciekawych przemyśleń, pomysłów... Są istną kopalnią inspiracji.

Komu ostatnio pomogłaś i w jaki sposób?
Pewnie nie zawsze mamy nawet świadomość, że komuś pomogliśmy. 
Ale utkwiła mi w głowie pewna rozmowa z pacjentką - borykającą się z własnymi trudnościami emocjonalnymi mamą małej dziewczynki. Spotkałam się z nią 3 czy 4 razy, nie miałam poczucia, że jakoś specjalnie jej pomogłam. Powiedziałam, jakie są moje spostrzeżenia w związku z jej sytuacją, podsunęłam jakieś drobne wskazówki, dałam wsparcie. I na ostatnim spotkaniu powiedziała mi, że dużo jej dały te rozmowy ze mną, że się wzmocniła jako mama i sądzi, że już sobie da radę, a przynajmniej spróbuje. 
Powiem Wam, że wspaniałe uczucie :-)

Gdybyś na jeden dzień miała być kimś innym, to kim chciałabyś być?
Chciałabym być niesamowicie bogatą księżniczką, leżącą w cudownym ogrodzie na hamaku. I żeby ktoś mi godzinami masował stopy, dłonie, twarz... Chciałabym nie musieć NIC. Żeby ktoś dla mnie sprzątał, gotował, no i generalnie robił wszystko, czym na co dzień muszę się zajmować prowadząc dom.
Wiem, że to dziwne i dziecinne nieco, ale naprawdę chciałabym zobaczyć, jak to jest ;-) Kłopot w tym, że pewnie jeden dzień by mi nie wystarczył, żeby się nasycić ;-)
A po kilku by mi się znudziło...
Więc jakieś 3-4 dni to pewnie optimum dla takiej zamiany osobowości ;-)


Spróbuj opisać swoje życie w 6 słowach.
O, to mi się najbardziej podoba :-)
Interesujące. Zielone. Kociaste. Czekoladowe. Pod prąd. 
To już chyba było 6 słów :-)
Napisałam pierwsze skojarzenia, które mi przyszły do głowy :-)


Jakieś uwagi, refleksje, przemyślenia, pytania? 
Wszystko mile widziane :-)





3 komentarze:

mamuśka pisze...

Ciemność widzę, widzę ciemność!!!
Pomogłam sama sobie dzisiaj przeglądając się w oczach innych.
Moje życie:długie, twórcze, pełne niespodzianek, z dala...

PAPROCH pisze...

Podoba mi się :-)

agacioszka pisze...

Gdy zamykam oczy, widzę zółte kształty.
Chciałabym na jeden dzień być moim mężczyzną. :)
A 6 słów mi absolutnie do głowy nie przychodzi. No może tylko "Ciężko jest mi opisać moje życie." albo "Ciężko opisywać życie w sześciu słowach." :)